Чи встигнуть в Сумах відремонтувати дороги?

В Сумах тимчасово (до листопада?) призупинено роботи з поточного та середнього ремонту доріг.

“Мы приостановили работы … Кто будет подрядчиком – покажет система ProZorro, а дальше будем по погодным условиям…”, – повідомив директор КП “Шляхрембуд” Олександр Вегера під час апаратної наради при міському голові 09 вересня.

Погодьтеся, звучить так, наче переможець вже заздалегідь відомий. Тим паче, коли ми чуємо дану фразу від одного з трьох учасників електронних торгів. 

Станом на сьогодні маємо трьох учасників згаданої керівником комунального підприємства процедури закупівлі:

ТОВ Хозхімсервіс

КП СМР “ШЛЯХРЕМБУД” 

ТОВ РОАД КОНСТРАКШ

Чому так пізно проводиться закупівля робіт? Насправді, це вже повторна процедура.

Ще 27 травня поточного року  Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради оголосив  тендер вартістю 41 млн.грн на поточний середній ремонт вулиць і доріг комунальної власності у м. Суми.

Всі деталі можна знайти за посиланням

Перелік об’єктів згідно із техзавданням

Найменування об’єктаОбсяг фінансування, тис. гривеньвулиці і дороги комунальної власності у населених пунктах, м2
вул. Данила Галицького10001538,5 
вул. Гулака – Артемовського300461,5 
вул. Раскової13002000 
вул. Пушкіна30004615,4 
провулок Веретинівський10001538,5 
вул. Ковпака700010769,2 
вул. Садова40006153,9 
вул. Соколина40006153,9 
вул. Космічна30004615,4 
вул. Новомістенська23003538,5 
вул. Рибалка15002307,7 
вул. Котляревського500769,2 
вул. Лучанська10001538,5 
вул. Іподромна8001230,7 
вул. Троїцька28004307,7 
вул. Псільська30004615,4 
вул. 2-га Північна15002307,7 
під’їзд від вул. Ковпака до обласної клінічної дитячої лікарні10001538,5 
площа Покровська20003076,9 
Разом4100063077,1 

Детальніше  – у техзавданні 

Всі деталі можна знайти за посиланням

Перелік об’єктів згідно із техзавданням

Детальніше  – у техзавданні 

Документи подано 4 учасниками:

  • КП “ШЛЯХРЕМБУД” СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
  • ТОВ РОАД КОНСТРАКШН
  • ТОВ Хозхімсервіс
  • ТОВ Данко

Два перших із зазначених вище підприємтсв замовником допущено до аукціону, документи двох інших відхилено.

Згідно протоколів тендерного комітету від 08.07.2019 у складі тендерної пропозиції ТОВ Данко відсутня інформація про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання необхідних робіт (зокрема, асфальтоукладчика), а   учасником ТОВ Хозхімсервіс надано гарантійний лист про місцезнаходження машин та механізмів в межах області без підтверджуючих документів, тому обидві пропозиції були відхилені як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям.

13 липня ТОВ Данко подає скаргу до Антимонопольного комітету України  із проханням зобов’язати Департамент інфраструктури скасувати необгрунтоване на їхню думку рішення тендерного комітету замовника про недопущення учасника до аукціону, відхилити пропозиції інших учасників та за необхідності – відмінити процедуру закупівлі. У скарзі зазначається, що відхилення тендерної пропозиції скаржника через відсутність у нього асфальтоукладчика суперечить тендерній документації замовника, де вимог про використання чи наявність у учасників саме асфальтоукладчика не було. Крім того, скаржником зазначаються наявні невідповідності у наданих документах конкурентів (Шляхрембуд та РоадКонстракшн) щодо підтвердження наявності необхідної техніки. Детальніше зі скаргою можна озайомитися за посиланням.

В результаті розгляду скарги постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодаства у сфері публічних закупівель приймає рішення від 31.07.2019 , яким зобов’язує Департамент інфраструктури відмінити процедуру закупівлі.

06 серпня відповідно до протоколу тендерного комітету Департаменту процедуру закупівлі було відмінено.

08.08.2019 повторно оголошено нову аналогічну процедуру закупівлі 

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 09 вересня 2019.

Цього разу участь беруть майже всі учасники попередньої закупівлі, за винятком скаржника. 

Початок аукціону відбудеться 15 жовтня 2019 року о 15:43

Далі після визначення переможця згідно закону “Про публічні закупівлі” мине ще від 10 до 20 днів на підписання договору. 

Тобто всі заплановані роботи будуть проведені протягом листопада місяця?

Бо далі зима і кінець бюджетного року.

Лишити коментар