Закон України “Про звернення громадян” надає право кожному громадянину звернутися до Сумської міської ради та її виконавчих органів із заявою, скаргою чи пропозицією можна за допомогою електронного звернення.
Своє звернення (заяву, скаргу, пропозицію) можна надіслати на адресу електронної пошти letter@smr.gov.ua або на електронну скриньку відповідної юридичної особи у складі міської ради.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути:
- прізвище, ім’я, по батькові громадянина;
- місце проживання громадянина;
- електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
- викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Приклад звернення за цим посиланням.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.