Кейс-стаді “100 000 гривень від місцевого бізнесу на громадську ініціативу: історія однієї соціальної реклами”

17 грудня у Сумах відбувся ІХ Форум розвитку громадянського суспільства. Форум вперше проходив у вигляді Всеукраїнського онлайн-марафону на 25 майданчиках: 24 областей України та Криму.

Форум розвитку громадянського суспільства — найбільша платформа для міжсекторального діалогу, обміну досвідом та навчання, яка збирає понад 2000 представників громадянського суспільства, органів влади, медіа, бізнесу та міжнародних партнерів.

В Сумах коаліція громадських організацій та представники місцевого бізнесу представляли Кейс-стаді “100 000 гривень від місцевого бізнесу на громадську ініціативу: історія однієї соціальної реклами”

Спікери ділилися вдалим досвідом запуску соціальної реклами, масштаб якої вдалось примножити майже втричі. Тоді соціальна реклама отримала неочікувано значну підтримку бізнесу.

Як це вдалось, дивіться у відео за посиланням

Дана історія є чудовим прикладом синергетичного ефекту від взаємовигідної співпраці.
Так, дякуючи залученню міжнародної технічної допомоги ініціатива громадського об’єднання змогла реалізуватися та зацікавити цільову аудиторію, а завдяки долученню місцевого бізнесу інформаційна кампанія масштабувалася і стала більш помітною.

Якщо ви раптом ще не чули про інформаційну кампанію “Розумієш?” – запрошуємо ознайомитися з тематичним матеріалом: