Випадки з життя IT менеджера

31 травня в Конгрес-центрі СумДУ відбулася друга (з 4 запланованих) зустріч в форматі TEDx – “Випадки з життя IT менеджера” Vol.2. На цей раз ми вирішили запросити не тільки сумських спікерів, але також менеджерів з інших міст. 😎 Зокрема, у нас був чудовий гість з Києва. Але про все по порядку.

📌 Першим виступав Сергій Надточій (Serge Carroll) – проектний менеджер в CPCS.team. Сергій розповів про великих і жахливих дедлайни 😱. А саме, що 90% помилок в дедлайни формуються ще на етапі планування. Ну а як же вирішити ці проблеми? Є два шляхи – дроблення завдань на більш дрібні і створення макетів. Серйозна тема викладена з гумором і підкріплена особистими прикладами не залишила байдужими наших слухачів і за виступом Сергія було чимало запитань із залу.

📌 Другим ділився своїм досвідом Богдан Гайдабрус – перший заст.декана факультету ЕлІТ СумДУ. Свій виступ Богдан назвав наступним чином: Альтернативний суб’єктивний погляд на проектний менеджмент. Під час свого виступу Богдан поділився своєю думкою про особливості розвитку проектного менеджменту в Україні. Також Богдан розповів про свою стажуванні в Італії на підприємстві Fiat Chrysler Group, відзначивши високий рівень 👌 роботи італійських проектних менеджерів.

📌 Нашим третім спікером був Євгеній Урсалов – co-founder, CASERS.org, який приїхав до нас з Києва. Свій виступ Женя почав з наступного питання аудиторії: “Ви запускаєте свій продукт, ви маленькі і у вас нічого немає. Ідея йти відразу до найбільшому клієнту – це хороша ідея? “🤔. Напевно, до виступу Жені, не багато хто з наших слухачів відповіли б ствердно на це питання. Але, ми впевнені, що послухавши цей виступ, кожен з присутніх, на Женіної особистому прикладі зрозумів, що цей ризик виправданий. На нашій зустрічі, Женя поділився історією про те, як маючи тільки мокап, його компанія CASERS змогла не просто дістати Deloitte – одну з найбільших консалтингових компаній – в якості свого клієнта, а й зробити його Амбассадор свого бренду. 😮 Це була надихаюча історія, яка нікого не залишила байдужим. Недарма, на афтерпаті Женя був оточений натовпом людей, які бажають познайомитися з ним ближче і задати свої питання.

Родзинкою нашої другої зустрічі став Speaker’s corner – куточок, де всі бажаючі слухачі змогли поділитися своїми особистими (і часто смішними) історіями розробки проектів, просто поспілкуватися і навіть отримати парочку слушних порад.