А ти #розумієш?

Свідомий виборець + відповідальний депутат = ключ до успішного розвитку громади. І навпаки…

Популізм політиків та неосвіченість виборців є однією з важливих проблем, що заважають розвитку окремих громад та держави в цілому. Пересічний громадянин досить мало розбирається в повноваженнях різних гілок та рівнів влади і це досить активно використовується політтехнологами при плануванні виборчих кампаній – виборцю «згодовують» те, що він хоче почути.

У громаді існує суспільний запит на популістичні невластиві обіцянки. Наприклад, напередодні виборів у 2015 році однією з публічно озвучених та підтриманих вимог місцевого бізнесу до кандидатів на посаду міського голови м.Суми був ремонт ділянки траси «Київ-Суми», що знаходиться не те що не в межах міста, а навіть поза територією області.

Безсумнівно, існують питання щодо якісного рівня депутатського корпусу та відповідальності як кожного окремого депутата, так і депутатських фракцій, одначе не менш важливою є проблема нерозуміння містянами суті роботи органів місцевого самоврядування та повноважень міських депутатів. Тому варто підвищувати рівень компетенцій як народних обранців так і обізнаність виборця про те, що ж саме він обирає на місцевих виборах та як кожен містянин може впливати на ефективність роботи депутата за округом.

Саме з такої позиції підходили ми до впровадження одного з етапів проекту “Виборець та депутат. Розвиваємо Суми разом?”, що реалізується Сумською платформою реформ. В якості засобу проведення інформаційно-просвітницької кампанії ми вирішили використати перевірений інструмент із високим рівнем охоплення аудиторії – вуличні рекламні площі.

Напередодні міцевих виборів-2020 на білбордах в різних районах міста та сітілайтах в центральній його частині наша команда запланувала поширювати інформацію про повноваження міської влади та заклики до усвідомленого підходу до здійснення вибору. Схожу кампанію ми вже проводили наприкінці 2018-го року на етапі залучення містян до подання пропозицій до бюджету, і вона мала результат – кількість пропозицій порівняно з минулим роком суттєво зросла.

Оренда рекламних площ та розробка сюжетів здійснювалася в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та реалізується Pact в Україні. За планом розмістили 5 різних сюжетів на 10 білбордах та 10 сітілайтах і на додачу – на 3 лед-екранах.

Мета – заклик до містян усвідомлено підходити до здійснення вибору та розуміти, що відповідальність за результати голосування лежить на кожному з нас.

Депутат буде розпоряджатися твоїми грошима.
РОЗУМІЄШ?

Місцева влада не підвищує зарплати та пенсії.
РОЗУМІЄШ?

Депутат має знати не лише проблеми, а й рішення.
РОЗУМІЄШ?

Нуль гривень – зарплата місцевого депутата.
РОЗУМІЄШ?

Депутат створюватиме умови для ведення бізнесу (і не лише свого). РОЗУМІЄШ?

Сюжети розміщувалися протягом жовтня і посеред місяця було заплановано на цих же носіях здійснити заміну сюжетів, щоб актуалізувати їх під наявну ситуацію.

І тут трапилась несподівана приємність…

Перша черга сюжетів на стільки зачепила містян, що місцевий рекламний бізнес виступив з пропозицією безкоштовного надання площин для заклейки політичної реклами напередодні Дня Тиші.

І таким чином інформаційна кампанія розширилася ще на 31 додатковий носій, а напередодні виборів борди “Розумієш?” розосередилися по всьому місту.

Додались сюжети наступного змісту:

“Погану владу” обирають “хороші” люди, які не ходять на вибори.
РОЗУМІЄШ?

Обирай депутата головою – тобі з ним 5 років жити.
РОЗУМІЄШ?

Кандидат не змінився після виборів – просто ти не розібрався до.
РОЗУМІЄШ?

Прохідним кандидата робиш ти, а не “рейтинги”.
РОЗУМІЄШ?

Розумну владу обирають розумні люди.
РОЗУМІЄШ?

В підсумку загалом по місту кількість “розумних” носіїв зовнішньої реклами склала 54 одиниці.

Дана історія є чудовим прикладом синергетичного ефекту від взаємовигідної співпраці.

Так, дякуючи залученню міжнародної технічної допомоги ініціатива громадського об’єднання змогла реалізуватися та зацікавити цільову аудиторію, а завдяки долученню місцевого бізнесу інформаційна кампанія масштабувалася і стала більш помітною.

Лишити коментар